погода

вівторок, 18 березня 2014 р.

Модуль 9. Рефлексія.

Цей модуль допоміг мені зробити  висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання. Учитель повинен створити такі умови, за яких кожен учень міг би повноцінно оволодівати змістом навчального матеріалу, гармонійно розвивався відповідно до своїх індивідуальних можливостей, схильностей, інтересів, формувався б як індивід з його специфічними особливостями. Здійснюючи диференціацію навчання вчитель сприяє формуванню навичок самовдосконалення. Застосування диференціації навчання залежить, насамперед, від великого бажання вчителя навчити кожного учня, незалежно від його розумових здібностей, безпосередньо на кожному уроці.

Немає коментарів:

Дописати коментар